Data dodania: 02/11/2015

IKEA Centres Poland zapowiada na 13 listopada otwarcie Alei Bielany. Pod taką nazwą kryje się zmodernizowane wrocławskie centrum handlowe, do tej pory działające jako Park Handlowy Bielany. Na terenie obiektu zlokalizowano 200 sklepów, strefę co-workingową, palarnię oraz bezpłatny plac zabaw dla dzieci.

Rozbudowa obiektu była związana z powiększeniem jego rozmiarów i wprowadzeniem nowej oferty. W centrum znajduje się kino Helios, siłownia Fitness Academy, znacznie rozbudowana strefa gastronomiczna – ponad 20 restauracji i kawiarni oraz Aleja Juniora, czyli liczący 400 mkw. bezpłatny plac zabaw dla dzieci. W centrum znalazły się też dedykowane różnym aktywnościom strefy: co-workingowa z dostępem do bezpłatnego internetu, chillout, car care – gdzie poza bezdotykową myjnią samochodową klienci mogą bezpłatnie skorzystać z kompresora, odkurzacza czy trzepaczki. Rusza także m.in. samoobsługowa stacja naprawy rowerów i palarnia.

Podczas modernizacji zmieniono również wystrój wnętrz. Przestronne pasaże zostały wykończone wysokiej klasy naturalnymi materiałami i wyposażone designerskimi meblami. Zadbano o dostęp do światła dziennego, poszerzono ciągi komunikacyjne eliminując wrażenie tłoku.

Na terenie Alei Bielany znalazło się 200 sklepów. Znacząco rozszerzyła się oferta marek z branży modowej, sportowej i AGD RTV. Swoje salony otworzą takie międzynarodowe marki jak TK Maxx, H&M i C&A. Silną reprezentację mają także rodzime firmy: Carry, Diverse i Diverse Woman, Big Star, Medicine, Wólczanka, Bytom czy Vistula. Nie zabrakło sklepów LPP, czyli Reserved, Mohito, Sinsay, Croop i House. Aleja Bielany oferuje również bogaty asortyment odzieży sportowej dostępny w dwupoziomowym Sports Direct oraz Martes Sport. Poza obecną od lat apteką Supher-Pharm, do grona najemców dołączyły marki Sephora, Rossman, Hebe i Organique.  Oprócz kilku mniejszych sklepów z odzieżą dziecięcą na terenie obiektu znajduje się Smyk Megastore, natomiast do działającego już Euro RTV AGD dołączył Neonet, Saturn Connect oraz iSpot i Samsung Brand Store. Dla klientów centrum handlowego przygotowano 4700 bezpłatnych miejsc parkingowych, w tym 1000 na parkingu podziemnym wyposażonym w system oznakowania wolnych miejsc.