Data dodania: 25/10/2013

Spółka Unidevelopment podpisała umowę warunkową na zakup nieruchomości, na której zrealizuje wielorodzinne osiedle mieszkaniowe. Inwestycja powstanie na warszawskim Gocławiu przy ul. Kapelanów Armii Krajowej. Deweloper wybuduje w dwóch etapach około 230 mieszkań i ok. 620 mkw. powierzchni usługowej.

Spółka Unidevelopment zawarła 23 października umowę warunkową na zakup działek o numerach ewidencyjnych 13/5 i 6/18 z obrębu 3-06-05 oraz  6/17 i 6/9 z obrębu 3-06-05. Są to niezabudowane nieruchomości, zlokalizowane przy ul. Kapelanów Armii Krajowej w Warszawie, w dzielnicy Praga Południe. Strony podpiszą akty notarialne przenoszące własność niezwłocznie po spełnieniu spisanych warunków.

- Poszukując nieruchomości, na których realizujemy inwestycje deweloperskie, dokładnie analizujemy ich potencjał. Tereny przy ul. Kapelanów Armii Krajowej umożliwią nam przygotowanie korzystnej oferty, w przypadku której atrakcyjna lokalizacja będzie połączona z odpowiednio dobraną ceną i jakością wykonania. Na bazie zrealizowanych dotychczas projektów wiemy, że właściwe proporcje w tym zakresie są podstawą do osiągnięcia dobrych wyników sprzedaży mieszkań - mówi Zbigniew Gościcki, prezes Unidevelopment.

Zgodnie z obowiązującymi warunkami zabudowy dla pierwszego etapu Inwestycji, Unidevelopment zrealizuje przy ul. Kapelanów Armii Krajowej zespół budynków wielorodzinnych wraz z lokalami usługowymi i garażami. Planowana powierzchnia użytkowa mieszkań i lokali usługowych w pierwszym z nich wyniesie ok. 7.000 mkw. Dla drugiego etapu Unidevelopment zamierza uzyskać decyzję o warunkach zabudowy, pozwalającą na realizację ok. 6 500 mkw. powierzchni mieszkaniowej.

- W przypadku tej inwestycji oferta w skierowana będzie przede wszystkim do ludzi ceniących komfort mieszkania w dobrej lokalizacji. Jej mocnymi stronami będzie łatwy dostęp do infrastruktury miejskiej oraz jej dobre skomunikowanie z innymi częściami Warszawy. Przyszli mieszkańcy osiedla będą mieli również wiele możliwości spędzania wolnego czasu, takich jak spacery w malowniczym parku sąsiadującym z nowymi budynkami, zakupy w pobliskich centrach handlowych, czy uprawianie sportu w jednym niedaleko położonych obiektów - mówi Ewa Przeździecka, dyrektor ds. Marketingu i PR.