Trwa komercjalizacja powierzchni biurowej Mokotowska Square, a zainteresowani mogą już oglądać pokazowe biuro i piętro. Planowany termin oddania obiektu to połowa 2011 r. Otwarcie nastąpi w maju.
Od początku lutego można przyjrzeć się postępowi prac budowlanych biurowca Mokotowska Square. Zamontowano już fasadę zewnętrzną z piaskowca, przypominającą tę z lat 50. Obiekt oferuje 8 800 m kw. wysokiej klasy powierzchni biurowej z usługami i butikami najlepszych odzieżowych marek.
- Nasza inwestycja od początku cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem potencjalnych najemców – mówi Eric Dapoigny, prezes Yareal Polska. – Podpisaliśmy już wiele umów, w tym m.in. z luksusowymi markami, które znajdą się na parterze i antresoli w części handlowo-usługowej inwestycji. Prowadzimy również zaawansowane rozmowy z najemcami zainteresowanymi powierzchniami biurowymi. Mokotowska Square to wysoka jakość powierzchni biurowej w prestiżowej lokalizacji.
Mokotowska Square jest lokalizacją dla firm poszukujących powierzchni klasy A w samym centrum miasta. Obiekt zapewni przyszłym najemcom niepowtarzalną architekturę i wysoką jakość zastosowanych rozwiązań. Budynek cechuje wydajny układ (powierzchnia biurowa na kondygnacji powtarzalnej ok. 1285 m kw.), elastyczność aranżacji oraz niski (3,3%) współczynnik powierzchni wspólnej. Budynek będzie wyposażony w najnowszej generacji technologie energooszczędne. Dodatkową zaletą Mokotowska Square będzie taras mieszący się na najwyższym poziomie, z którego będzie można podziwiać niepowtarzalny widok na panoramę Warszawy.
Obecność światowych marek odzieżowych w centralnych lokalizacjach miast jest częścią trendu rozwoju wysokiej klasy ulic handlowych, tzw. „high street”. Luksusowe brandy, które znajdą się w Mokotowska Square, uzupełnią ofertę butików znajdujących się na ulicach: Chmielnej, Nowy Świat, Kruczej oraz placu Trzech Krzyży. Jednocześnie szeroka i prestiżowa oferta handlowa i usługowa stanowić będzie wartość dodaną dla przyszłych pracowników biurowca i ich klientów.
Escada, Marc Cain, Chiara (buty i akcesoria: Chloe, Jil Sander, Ralph Lauren, Michael Kors, Mulberry, Stuart Weitzman, Kenzo, Givenchy), Fabiana Filippi, Piazza Sempione, Marc by Marc Jacobs, Isabell Marant, 3.1 Phillip Lim, Acne oraz Missoni M. - to tylko niektóre ze światowych marek dostępnych dla klientów w części handlowo-usługowej na parterze warszawskiego biurowca Mokotowska Square.
Wiodącym agentem odpowiedzialnym za wynajem została firma DTZ. Generalnym wykonawcą Mokotowska Square jest Rd Bud, a projekt architektoniczny wykonała pracownia APA Markowski.
Podstawowe dane
- 7-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A
- Możliwość aranżacji piętra dla maksymalnie 4 najemców z opcją ewentualnej ekspansji
- Elastyczny układ i wydajna przestrzeń z niskim współczynnikiem powierzchni wspólnych (3.3 proc.)
- Duże okna zapewniające wysoki poziom naświetlenia budynku światłem dziennym
- Wysokiej jakości wykończenia
- Podwieszane sufity, podniesione podłogi
- Nowoczesny system klimatyzacji
- System kontroli dostępu na karty magnetyczne
- System telewizji przemysłowej CCTV
- Powierzchnia biurowa na kondygnacji powtarzalnej ok. 1285 m kw., na parterze 1500 m kw.