Data dodania: 04/04/2016

Zakończył się etap projektowania galerii handlowej Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Za koncepcję nowego obiektu odpowiada pracownia Space Architects. Galeria ma być nowoczesna, przestronna i funkcjonalna.

Prace projektowe przy Metropolitan Outlet Bydgoszcz zostały zakończone. Koncepcja architektoniczna nowej bydgoskiej inwestycji firmy Carrefour powstała w pracowni Space Architects. Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, połączonej z kompleksowo zmodernizowanym hipermarketem Carrefour. Wnętrze galerii wyróżniało się będzie nie tylko ciekawym, nowoczesnym designem, ale także przestronnością i funkcjonalnością dla odwiedzających ją klientów. Zakończenie etapu projektowania obiektu doprowadzi niebawem do rozpoczęcia procedur administracyjnych związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Projekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz powstał na deskach pracowni Space Architects, wiz. Carrefour.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Na powierzchni outletu 17 000 mkw. GLA Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaoferuje szeroki wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów w obniżonych cenach. Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. A terenie outletu, na powierzchni 5 000 mkw. będzie funkcjonował w nowej odsłonie operator spożywczy Careffour uzupełniony dodatkowo o stację paliw.

Ponad 70 procent powierzchni Metropolitan Outlet Bydgoszcz jest zarezerwowanej, aktualnie trwają negocjacje pierwszych umów najmu. Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma JLL.

Obecnie Carrefour równolegle finalizuje ostatni etap rozbudowy i remodelingu Galerii Morena w Gdańsku, a także kilku mniejszych modernizacji i rekomercjalizacji centrów handlowych ze swojego portfolio na terenie całego kraju.