Data dodania: 16/03/2011

Retail Concept rozpoczął komercjalizację Karuzela Park w Malborku – kolejnego obiektu w formule retail parku. Otwarcie przewidziano na I/ II kwartał przyszłego roku. Trwają także intensywne rozmowy z najemcami zainteresowanymi Karuzela Parkiem w Biskupcu i Ciechanowie.

– Karuzela Park w Malborku to kolejny projekt wg konceptu „Karuzela Park”, który jest odpowiedzią na potrzeby lokalnego rynku – mówi Marceli Maćkiewicz, Leasing Specialist w firmie Retail Concept. – Jest to format idealnie dopasowany do klienta w mniejszym mieście, gdzie cena i dostępność są brane pod uwagę na pierwszym miejscu przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dlatego liczymy, że „Karuzela” zyska przychylność mieszkańców Malborka – dodaje Maćkiewicz.

Karuzela Park w Malborku powstanie na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego z ul. Koszykową, obok istniejącego sklepu „Biedronka”. Na ponad 5000 m kw. powierzchni najmu zaplanowano 11 lokali handlowo-usługowych. Przy centrum powstanie także parking na ponad 170 miejsc. Tak jak w przypadku pozostałych Karuzela Parków, koncepcja handlowa została opracowana przez Retail Concept.

Firma Retail Concept podpisała także kolejne umowy najmu z zainteresowanymi wynajęciem powierzchni w Karuzeli Parku w Biskupcu. Do grona najemców dołączyły dwa salony z obuwiem: BOTI, oraz RAY Obuwie , a także Piekarnia Tyrolska. W centrum znajdą się również sklepy: Rossmann  i PEPCO.

Karuzela Park w Biskupcu to 13 punktów handlowo-usługowych zlokalizowanych na około 4000 mk w. Klienci będą mieli do dyspozycji 130 miejsc parkingowych. Otwarcie centrum zaplanowano na koniec 2011 roku.

Ruszyły też zaawansowane prace przy inwestycji w Ciechanowie, gdzie inwestor otrzymał już ostateczną decyzję środowiskową. Tamtejszy Karuzela Park to 8000 m kw. powierzchni najmu z 11 lokalami handlowo-usługowymi. Na parkingu przy centrum zmieści się 280 samochodów.

Karuzela Parki to małe obiekty w formule parków handlowych zlokalizowane w centralnym punkcie miasta lub dzielnicy. Koncept tych centrów opiera się na pięciu filarach: codziennych zakupach, łatwym dostępie dla niezmotoryzowanych klientów, popularnych produktach dostępnych blisko domu i silnym sklepie spożywczym. Centra będą powstawać w miastach do 40 000 mieszkańców.

Obiekty charakteryzują się typowymi dla tego formatu bezpośrednimi wejściami do sklepów z dużego parkingu. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci będą mieli dogodne dojście do każdego lokalu, a najemcy zyskają atrakcyjną ekspozycję witryny. Wielkość obiektów wahać się będzie od 4000 do 8000 m kw. Koncepcja doboru najemców została przygotowana przez firmę Retail Concept, która jest także wyłącznym agentem komercjalizującym wszystkie Karuzela Parki.