Data dodania: 07/01/2009
Już nie dobra lokalizacja, renomowana dzielnica czy atrakcyjna cena za metr kwadratowy są najważniejsze przy wyborze upragnionego mieszkania. Zanim klienci zdecydują się na jego zakup, dokładnie sprawdzają inwestora, jego portfolio wybudowanych już osiedli a nawet sposób finansowania budowy. Dlatego deweloperzy zmienili sposób reklamowania się. Zamiast kolejnych super wizualizacji, dziś chwalą się kodeksem dobrych praktyk, zdobytymi nagrodami, złotymi medalami, czy też certyfikatami jakości. "Bezpieczna inwestycja! Kredytowana przez Bank Gospodarstwa Krajowego" - w taki oto nietypowy sposób zachęca nas reklama spółki Rekord AW do zakupu nieruchomości w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Korczaka w Pruszkowie. Również na stronie internetowej tej firmy najważniejszą informacja jest bezpieczeństwo kolejnych inwestycji. "Sprzedajemy mieszkania w bezpiecznych inwestycjach!" - to przewodnie hasło firmy, które wita nas, gdy zaglądamy do sieci. "Inwestycja zakończona z prawomocnym pozwoleniem na użytkowanie!" - to informacja o kolejnej zakończonej budowie przy ul. Zakątnej w Pruszkowie. Podobnie wygląda reklama firmy Wigro-Groszyk. Zamiast w centralnym punkcie reklamy zachęcać do zakupu mieszkań w kolejnych inwestycjach, deweloper informuje potencjalnych klientów, że jego firma jest zrzeszona w Warszawskim Stowarzyszeniu Pośredników w Obrocie Nieruchomościami (właściciel jest członkiem założycielem WSPON) i w Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości. Z reklamy możemy dowiedzieć się również, że firma działa na rynku od 1991 roku, a cztery lata temu wdrożyła system zarządzania jakością i od kwietnia 2006 roku posiada certyfikat ISO 9001:2000. Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi to zdaniem firmy najlepsza rekomendacja jej usług. Na samym dole tegoż ogłoszenia możemy pokrótce dowiedzieć się, jakie inwestycje realizuje obecnie Wigro-Groszyk. Takich ogłoszeń firm budowlanych znajdziemy w prasie czy internecie setki. Inwestorzy prześcigają się w nich, by tylko zaskarbić sympatię i zdobyć portfele kupujących.