Data dodania: 06/08/2015

Wrocławski Park Handlowy Bielany w listopadzie zakończy trwającą ponad rok rozbudowę. W momencie otwarcia nowej części zmieni nazwę na Aleja Bielany i stanie się największym centrum handlowym w Polsce. Zarządca obiektu IKEA Centres Poland sfinansuje przebudowę drogi biegnącej od ronda przy ul. Czekoladowej w stronę parku handlowego.

Planowana przebudowa infrastruktury drogowej polegać będzie na stworzeniu drugiej nitki jezdni pod wiaduktem, którym biegnie autostrada A4. Dodatkowa nitka jezdni znacznie usprawni i przyspieszy ruch samochodowy na odcinku Węzeł Bielański – Czekoladowa. Park Handlowy Bielany zadbał także o rowerzystów. W ramach przebudowy jezdni, do Alei Bielany zostanie poprowadzona ścieżka rowerowa, która będzie częścią sytemu wrocławskich ścieżek rowerowych i zostanie połączona z istniejącą już wzdłuż ul. Czekoladowej trasą, która obecnie kończy się przed rondem.

– Inwestycja, którą w całości finansuje IKEA Centres Polska, przebiegać będzie w dwóch etapach. Prace ruszą latem tego roku, a zakończą się wiosną 2016. Park Handlowy Bielany jest bardzo dobrze skomunikowany, a po zakończeniu inwestycji, komfort dojazdu do naszego centrum będzie jeszcze większy niż dotychczas – mówi Tomasz Arent, marketing manager Parku Handlowego Bielany. – Przy budowie drogi i ścieżki rowerowej nie zapomnieliśmy również o komforcie klientów na terenie Alei Bielany. Rower będzie można bezpiecznie i wygodnie zostawić na czas zakupów w specjalnie przygotowanych do tego miejscach. Na zmotoryzowanych gości czekać będzie 4700 miejsc parkingowych, w tym blisko 1000 na podziemnym parkingu, który znajdzie się pod nową częścią obiektu i zostanie oddany do użytku już w listopadzie wraz z otwarciem nowej części centrum – dodaje.

Park Handlowy Bielany to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku, mające w swoim zasięgu 1,5 mln klientów. Oferta centrum łączy asortyment wnętrzarski i modowy.  W listopadzie 2015 roku Park Handlowy Bielany, już jako Aleja Bielany, przyjmie gości w nowym, jeszcze większym  i nowocześniejszym obiekcie. Zaoferuje swoim klientom ponad 150 sklepów i marek na ponad 145 tys. powierzchni handlowej.