Data dodania: 16/09/2010

Firma Światalski & Synowie zbuduje pasaże handlowe Mini Park w miastach powiatowych na terenie całej Polski. Pierwsze obiekty powstaną już wkrótce w Słupsku, Bytomiu, Żorach i Tomaszowie Mazowieckim. Inwestor nie zdradza na tym etapie wartości poszczególnych pasaży. Inwestycje są w trakcie przygotowania i budowa pierwszych pasaży handlowych rozpocznie się już w I kwartale 2011 roku. Powierzchnia użytkowa obiektów będzie się wahała od 500 do 2.000 mkw. Autorem projektu architektonicznego pasaży jest biuro Archi-Development z Poznania.

- Naszym strategicznym celem na najbliższe lata jest budowa silnej i rozpoznawalnej marki sieciowej Mini Park - mówi Tomasz Jurga, członek zarządu firmy Świtalski & Synowie. - Nasz nowy produkt jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku nieruchomości komercyjnych i zmieniające się potrzeby sieci handlowo-usługowych - dodaje.

Projekt zakłada stworzenie sieci pasaży handlowych, które poprzez dobór atrakcyjnej lokalizacji, wysoki standard wykonania oraz komplementarną ofertę handlową zaspokoją oczekiwania przyszłych klientów. Oferta Mini Parków będzie skierowana do osób poszukujących dobrych jakościowo towarów i usług w atrakcyjnych cenach, dla których istotną cechą jest wygoda zakupów blisko miejsca zamieszkania.

materiały inwestora

W obiektach Mini Park znajdą się zarówno sieci popularnych, ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy. - Pasaże handlowe Mini Park to oferta dla najemców oczekujących atrakcyjnego miejsca handlowego, które przyciągnie stałą grupę klientów i wygeneruje satysfakcjonujące zyski - tłumaczy Jurga. Zapewnia, że warunki oferowane partnerom m.in. baza lokalizacji na terenie całego kraju oraz jednolity format obiektów, umożliwią im szybki rozwój i sukces biznesowy.

Mini Parki będą powstawały w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym: na osiedlach mieszkaniowych, przy głównych ulicach miast. Będą się składać z kilku do kilkunastu powtarzalnych modułów o powierzchni 60 mkw. Dzięki takiej formule będzie można je ze sobą łączyć w zależności od potrzeb najemcy. Obiekty nie będą posiadały powierzchni wspólnych, każdy z lokali będzie miał odrębne wejście. Bezpieczeństwo i komfort dokonania zakupów zapewnią przestronne, dobrze oświetlone i czytelnie oznaczone miejsca parkingowe. Koncepcja obiektu zakłada dedykowanie kilku miejsc parkingowych dla każdego lokalu.

Pasaże handlowe Mini Park, to kolejny produkt handlowy firmy Świtalski & Synowie po sieci handlu hurtowego Eurocash, sklepach dyskontowych Biedronka i sieci sklepów typu convenience store Żabka.

materiały inwestora