Data dodania: 08/10/2010

Echo Investment S.A. promuje apartamentowiec Kasztanowa Aleja w Poznaniu przez serwis internetowy. W prezentacji inwestycji wykorzystano szereg nowoczesnych technologii internetowych, z Augmented Reality na czele. To nowość w działaniach marketingowych polskiej branży nieruchomości, która jak do tej pory dość standardowo podchodziła do tematu internetowej promocji projektów.

Kasztanowa Aleja to nowoczesne apartamentowce, budowane w Poznaniu przez Echo Investment S.A. Spółka od dłuższego czasu w znacznym stopniu opiera promocję realizowanych projektów o działania podejmowane w sieci. Do głównych zadań serwisu internetowego KasztanowaAleja.pl należy prezentacja inwestycji oraz dostarczenie kompleksowego zestawu informacji na jej temat docelowym grupom klientów.

W tym celu wykorzystano szereg różnorodnych technologii internetowych, ukierunkowanych na zwiększenie interakcji użytkownikówz serwisem. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj wykorzystanie Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość). KasztanowaAleja.pl jest pierwszym projektem w polskiej branży nieruchomości wykorzystującym możliwości tego narzędzia.Serwis internetowy został zrealizowany przez agencję interaktywną Eura7.