Data dodania: 18/04/2014

Bydgoskie Centrum Handlowe Rondo zakończyło przebudowę elewacji oraz głównego wejścia do obiektu. Remodeling inwestycji objął również przearanżowanie wnętrza obiektu, w tym strefy gastronomicznej. Nowe Rondo to nowoczesne wnętrza oraz wyróżniająca się fasada, która doskonale wpisuje się w otoczenie.

Przebudowa Centrum Handlowego Rondo do tej pory kosztowała 7 milionów złotych. Projekt architektoniczny obiektu w nowej odsłonie przygotowała Pracownia Architektoniczna MAAS. Przebudowie centrum towarzyszył również rebranding. Pojawiło się nowe logo Ronda, a także strona internetowa w nowej odsłonie.

Bydgoskie Centrum Handlowe Rondo zakończyło przebudowę elewacji oraz głównego wejścia

Kolorystyka nowej elewacji Ronda została ujednolicona, dominują na niej kolory czerwony oraz pomarańczowy. Na zmienionej fasadzie obecne są poziome listwy aluminiowe oraz zaokrąglone narożniki, dzięki którym bryła obiektu uległa zmiękczeniu, a elewacja zdynamizowaniu, przez co wydaje się być w ciągłym ruchu.

Wnętrze centrum handlowego nabrało charakteru modnej „alejki handlowej”. Dokonano wymiany posadzek, sufitów, oświetlenia oraz okładzin ścian. Dodatkowo, wykorzystanie we wnętrzu cegły i drewna, a także wyeksponowanie elementów architektury przypominających konstrukcje szkieletowe budynków na Wyspie Młyńskiej czy spichlerzy przy ulicy Grodzkiej sprawiło że, Rondo idealnie wpisuje się w bydgoskie otoczenie.

Remodeling obiektu objął również przearanżowanie wnętrza

Nowa strefa restauracyjno-kawiarniana tworzy intymną i komfortową całość. Jasno szare sofy ożywione zielonymi akcentami współgrają z ciemnoszarymi stołami oraz krzesłami nawiązującymi do małej architektury w parkach miejskich. Dwa pięciometrowe klony tworzą niezwykłą atmosferę sprzyjającą konsumpcji oraz spotkaniom towarzyskim. Oryginalnym wypełnieniem przestrzeni są zawieszone nad sofami kwadratowe konstrukcje, widoczne już z dalekich części pasaży Centrum i zachęcające do skorzystania z oferty restauracji i kawiarni. Przestrzeń restauracyjna przystosowana jest także do potrzeb rodzin z dziećmi. Zlokalizowano w niej specjalny stolik dla dziesięciorga dzieci z atestowanymi krzesełkami. Na terenie strefy klienci mogą skorzystać z bezpłatnego dostępu do internetu bezprzewodowego.

- Zakończyliśmy przebudowę Centrum Handlowego Rondo i jesteśmy pewni, że jej efekty pozytywnie zaskoczyły mieszkańców Bydgoszczy i okolic. Nowe Rondo to przyjazna atmosfera oraz nowoczesne wnętrza, które sprzyjają zakupom. Z kolei przytulna i komfortowa strefa restauracyjna to idealne miejsce na spotkanie rodzinne, towarzyskie czy biznesowe. A to jeszcze nie koniec zmian w Rondzie. Pracujemy nad powiększeniem powierzchni handlowej, dzięki czemu oferta Centrum stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego Rondo.

Centrum Handlowe Rondo zajmuje powierzchnię 60 000 mkw., a jego właścicielem jest spółka celowa CH Bydgoszcz, zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Wśród najemców Ronda znajdują się m.in. hipermarket Real, Go Sport, RTV Euro AGD, Reserved, Cubus, CCC, Rossmann, KFC czy Sephora. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska.