Data dodania: 15/02/2011

Polonia Property Funds II, właściciel sieci centrów outletowych Fashion House Outlet Centre w Polsce informuje, że należący do niej obiekt w Gdańsku został zwycięzcą międzynarodowego konkursu: CEE Retail Real Estate Awards 2010 w kategorii „Centrum outletowe roku 2010”. Konkurs zorganizowany został przez wydawcę miesięcznika Europaproperty. To nie pierwsza nagroda przyznana przez jury tego konkursu centrom outletowym tworzącym sieć Fashion House w Polsce.

W  dwóch poprzednich edycjach laury zdobyły pozostałe dwa obiekty:  Fashion House w Piasecznie  wygrało w 2009 roku w kategorii „Centrum outletowe roku 2008”, natomiast Fashion House w Sosnowcu w 2010 roku  otrzymało nagrodę „Centrum outletowe roku 2009”.

- Przyznanie tego tytułu cieszy nas tym bardziej, że trzeci rok z rzędu, centra outletowe Fashion House należące do Polonia Property Funds II są laureatami konkursów CEE Retail Real Estate Awards. Zdobycie przez wszystkie nasze obiekty tych prestiżowych tytułów uważamy to za wielki sukces. To dowód na to, że systematyczna praca i konsekwentne wdrażanie starannie opracowanego planu zarządzania, wynajmu i marketingu zawsze przynosi pożądane efekty. Jest potwierdzeniem najwyższej jakości naszych obiektów oraz dowodem uznania dla zespołu fachowców, którzy pracują w naszej firmie.  – mówi Anna Duchnowska, Członek Zarządu, Head of Asset Management, Polonia Property Funds.

Nagroda dla Fashion House w Gdańsku jest potwierdzeniem wspaniałych wyników osiąganych przez to centrum outletowego, jego popularność wśród klientów, a co za tym idzie dużego zainteresowania najemców.

- Zdobycie przez Fashion House w Gdańsku tej nagrody jest ukoronowaniem naszej dotychczasowej działalności oraz doskonałych wyników, jakie centrum osiąga od momentu otwarcia. Rok 2010 okazał się dla Fashion House Gdańsk dużym sukcesem komercyjnym. Ilość klientów w porównaniu do 2009 roku wzrosła o 13 proc, natomiast obroty centrum wzrosły aż o 28 proc., co jest dowodem na to, że obiekty handlowe, które są odpowiednio zarządzane nawet w okresie kryzysu potrafią odnosić sukces handlowy. Myślę, że tak dobrymi wynikami za 2010 rok mało które centrum może się pochwalić – mówi Robert Gietko, Asset & Leasing Manager, Polonia Property Funds

Centrum outletowe Fashion House w Gdańsku liczy 17 tys. m kw. powierzchni wynajmu. Znajduje się tu 100 salonów firmowych. Parking może pomieścić 700 aut. Architektura Fashion House w Gdańsku nawiązuje w stylu i klimacie do tradycyjnej wioski rybackiej. Sklepy stylizowane na malownicze, drewniane domki, sieci rybackie, koła ratunkowe. Ławeczki usytuowane w jej cieniu stanowią idealne miejsce na chwilę odpoczynku po wędrówce po sklepach. Wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę pasażu centrum. Całości strzeże 25-metrowa latarnia morka. Fashion House w Gdańsku zdobył uznanie w międzynarodowym konkursie. Otrzymał on drugą nagrodę w konkursie „Plaza Retail Futures Project Award” podczas jednej z największych na świecie imprez dla specjalistów z rynku retail - targach MAPIC 2005 w Cannes.

Na zdj. Anna Duchnowska, Członek Zarządu, Head of Asset Management, Polonia Property Funds.

Źródło: BOIG Marketing