Data dodania: 02/03/2015

Nowa inwestycja Kronos Real Estate to ośmiokondygnacyjny biurowiec klasy A, zlokalizowany w biznesowej części Mokotowa, przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie. Wśród najemców znajduje się między innymi generalny wykonawca budynku – Warbud. System identyfikacji wizualnej dla przedsiębiorstwa oraz całego budynku biurowo-usługowego opracowała i wykonała Grupa Advertis.

Oznakowanie powierzchni wspólnej jest ostatnią fazą aranżacji ogólnodostępnej przestrzeni obiektu, zaprojektowanego przez Estudio Lamela Polska. - Nasza praca w budynku  obejmuje dwa projekty - oznakowanie przestrzeni biura firmy Warbud, gdzie przygotowaliśmy około dwustu tablic kierunkowych i informacyjnych oraz zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej w całym budynku – mówi Michał Żegnałek, manager projektu Grupy Advertis.

System identyfikacji wizualnej w biurowcu Kronos Real Estate opracowała i wykonała Grupa Advertis, fot. materiały prasowe

Wykonane ze stali i szkła detale podkreślają nowoczesne, surowe wnętrza nowej siedziby Warbud. Czteroetapowa realizacja – od projektowania, przez prototypowanie z montażem, po produkcję i instalację finalnej wersji elementów komunikacji wizualnej, zakończona została w drugim tygodniu lutego 2015.

Grupa Advertis wdrożyła również system identyfikacji wizualnej w całym budynku o łącznej powierzchni najmu ponad siedemnastu tysięcy osiemset metrów kwadratowych. Oznakowanie obejmuje przestrzeń ciągów komunikacyjnych z recepcją i parkingami włącznie. Informacje zostały umieszczone na tablicach i szyldach semaforowych. Do wykonania nośników wykorzystano lakierowane aluminium gięte do struktury sześcianu, natomiast liternictwo zostało wykonane z corianu. Nietypowa dla tego typu elementów forma bryły została uzyskana dzięki zastosowaniu autorskiej technologii Grupy Advertis.

System identyfikacji wizualnej w biurowcu Kronos Real Estate opracowała i wykonała Grupa Advertis, fot. materiały prasowe

- Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej to aspekt, który obok lokalizacji, koncepcji architektonicznej i rozwiązań proekologicznych, świadczy o wysokim standardzie każdego obiektu biurowego. Połączenie atrakcyjnej, spójnej z estetyką budynku formy z wartością informacyjną zdecydowanie przyczyniło się do komfortu użytkowania przestrzeni wspólnych, zarówno przez najemców, jak i gości. Grupę Advertis niewątpliwie wyróżnia dbałość o detal, wykorzystanie oryginalnych rozwiązań oraz umiejętność połączenia funkcjonalności z estetyką przestrzeni. Przy realizacji mogliśmy liczyć na pełne wsparcie od momentu kreacji, przez wybór materiałów, aż po profesjonalne wykonanie wszystkich elementów komunikacji wizualnej – podsumowuje Dorota Burkot, menedżer ds. komercjalizacji w Kronos Real Estate.

Prace nad projektem systemu identyfikacji wizualnej trwały od początku czwartego kwartału 2014 roku. Montaż około pięciuset elementów zakończył się w połowie lutego 2015 roku.