Data dodania: 01/08/2014

Firma Balmain Asset Management sfinalizowała umowy z kolejnymi najemcami, którzy zdecydowali się na otwarcie swoich punktów w powstającym w Starachowicach Centrum Handlowym Galardia. Otwarcie obiektu zaplanowano na 15 października 2014 roku.

Oferta Galardii poszerzyła się o restaurację Andy’s Bar, która zajmie powierzchnię 183 mkw. oraz kawiarnię sieci Magia d’Italia o powierzchni 45 mkw. Na dwa i pół miesiąca przed planowaną datę otwarcia poziom komercjalizacji Centrum kształtuje się na poziomie 97 proc.

- Wśród szerokiej oferty modowej i usługowej Galardii nie mogło zabraknąć konceptów gastronomicznych. Restauracja Andy’s Bar oraz kawiarnia Magia d’Italia doceniły atuty Centrum, do których można z całą pewnością zaliczyć śródmiejską lokalizację, dogodny dojazd i zróżnicowaną ofertę sklepów. Centrum będzie się mogło również poszczycić multipleksem sieci Helios, dla którego restauracje będą idealnym uzupełnieniem” – mówi Magdalena Kondeja, Head of Leasing Balmain Asset Management CEE.

Andy’s Bar to samoobsługowa restauracja serwująca dania kuchni amerykańskiej i europejskiej prowadząca sprzedaż dań na wagę. Wystrój Andy’s Bar będzie nawiązywał do amerykańskich barów lat 60 i 70 oraz dzieł czołowego artysty pop kultury amerykańskiej tamtych lat - Andy’ego Warhola.

Magia d'Italia Gelati Cafe to sieć kawiarni oferująca lody tworzone na bazie włoskich komponentów - bez sztucznych barwników i polepszaczy. W ofercie kawiarni znajdzie się ponadto szeroki wybór najwyższej jakości kaw i deserów. Galardia będzie czwartą lokalizacją tej sieci w Polsce.

Centrum handlowe Galardia powstaje przy ulicy Iłżeckiej w Starachowicach, położonej w samym centrum miasta, co gwarantuje doskonałą widoczność obiektu i dostępność komunikacyjną. Będzie to jednopoziomowe centrum handlowe o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 18 000 mkw. 6 200 mkw. zostanie zajęte przez hipermarket Tesco, a 1 330 mkw. – przez sieć kin Helios, która otworzy tu pierwszy multipleks w promieniu 50 km. W Centrum znajdzie się ponad 40 sklepów i punktów usługowych, między innymi marek grupy LPP takich jak Reserved, Cropp, House, Sinsay i Mohito, oraz parking z 475 miejscami postojowymi.