W dniu 20 marca 2018 r. w Warsaw Spire Warszawie odbyło się Asset & Property & Facility Managment Forum zorganizowane przez powermeetings.eu. a dedykowane profesjonalistom rynku zarządzania nieruchomościami komercyjnymi.
Partnerem wydarzenia byli Engie, ista Polska oraz Apleona HSG.
Forum AM & PM & FM to już od 13 lat największa w Polsce i niepowtarzalna konferencja dla branży nieruchomości komercyjnych. XII poprzednich edycji z pewnością potwierdziło prestiż wydarzenia, nadając mu tym samym rangę najważniejszej imprezy skupiającej największe opiniotwórcze autorytety z branży. Nie inaczej było i w tym roku – w 13 edycji wydarzenia wzięło udział ponad 150 osób!
Spotkanie rozpoczęło się od przywitania gości przez Renatę Kałużną, Dyrektora Zarządzającego powermeetings.eu oraz Jędrzeja Iwaszkiewicza, Współpomysłodawcę i Współzałożyciela The Heart gdzie mieliśmy przyjemność gościć już po raz kolejny.
Pierwszy Panel był poświęcony Rynkowi dostawców usług. Główne tematy panelu:
Moderatorem panelu był Wojciech Walania, Olivia Business Centre, a w dyskusji udział wzięli
Jan Woźniak, Engie Polska, Roman Marszycki, Securitas Polska, Marek Thau, IKEA Group oraz Marcin Dudek, ista Polska.
Podczas panelu przedstawiono 3 prezentacje.
Pierwszą prezentację na temat „Nowych oczekiwań wobec dostawców FM” przedstawił Jan Woźniak, Engie Polska, następną bardzo ciekawą prezentację „Jak okiełznać koszty ochrony” przedstawił Roman Marszycki z firmy Securitas , a ostatni prezentację przedstawił Marcin Dudek, ista Polska – „Oszczędź sobie energii. Efektywne zarządzanie mediami w nieruchomościach”.
Następnym panelem forum był Rynek wg najemców i wynajmujących, podczas którego paneliści dyskutowali na następujące tematy:
Moderatorem panelu była Joanna Iwanowska-Nielsen, Członek Rady Nadzorczej CEMAT, Wildanova, NOLTA CareerExperts w dyskusji wzięli udział Marcin Piątkowski z Torusa, Sławomir Patejuk z Advicero Tax, Marta Wybrańska z Avestus Real Estate, Agnieszka Nowak z GTC, Anna Szmilewskaz Vastint Poland oraz Karina Trafna, KiDS&Co.
Prezentację nt. „Umowy najmu, czynsz i opłaty w świetle obowiązującego ustawodawstwa” przedstawił Sławomir Patejuk z Advicero.
Ostatnim panelem podczas Forum był Rynek wg właścicieli nieruchomości, podczas którego paneliści dyskutowali na następujące tematy:
Moderatorem panelu była Małgorzata Kosińska, Prezes Stowarzyszenia REIT Polska
W dyskusji udział wzięli: Artur Lis, Tristan Capital Partners, Witold Breś, Peakside,
Jakub Wajda, SUPREMIS – SAP oraz Łukasz Szacherski, SUPREMIS – SAP
Jakub Wajda oraz Łukasz Szacherski z firmy SUPREMIS – SAP przedstawili prezentację nt. „Operacyjne zarządzanie nieruchomościami, umowami i rozliczeniami w kontekście wyzwań prawnych i rynkowych. Perspektywa inwestora, właściciela, zarządcy”.
Zakończeniem Forum Asset & Property & Facility Management był koktajl w Restauracji The Place, który był doskonałą okazją do spotkania z przyjaciółmi z branży ale także przyczynił się do nawiązania wielu nowych kontaktów biznesowych.
Organizatorzy Forum Asset & Property & Facility Management bardzo dziękują wszystkim Moderatorom, Prelegentom, firmom partnerskim zaangażowanym w organizację kwietniowego wydarzenia, a w szczególności: Engie Polska, ista Polska, Apleona HSG, Minimax, Advicero, Supremis, FM Solutions, Gegenbauer Polska, Securitas, GTC, Avestus Real Estate, Kids&Co., Peakside Capital, GLL, Vastint, REIT, Tristan Capital Partners, Torus, Nolta, The Heart, Griffin Premium RE..
Dziękujemy redakcjom: www.budnet.pl/ , www.cijeurope.com/pl , www.e-biurowce.pl, www.logistyczny.com/, www.terenyinwestycyjne.info i www.renews.pl/, http://wbj.pl/ za wsparcie medialne Forum!
Firma powermeetings.eu działa na rynku energetycznym już od ośmiu lat. Wyłoniła się z firmy SC Consulting powstałej w 2004 roku i mającej na celu organizację profesjonalnych konferencji oraz szkoleń na rynku nieruchomości komercyjnych. W trakcie 12 lat istnienia zorganizowaliśmy ponad 350 wydarzeń (najczęściej autorskich), goszcząc prawie 30 tysięcy specjalistów.
Zespół powermeetings.eu odpowiedzialny jest za badanie rynku, dobór najbardziej aktualnych tematów i organizację spotkań w trakcie których skupiamy się zarówno na przekazaniu najlepszej wiedzy merytorycznej jak i kojarzeniu nowych partnerów biznesowych.
We współpracy z najlepszymi ekspertami z Polski i zagranicy przygotowaliśmy wiele ważnych i cennych wydarzeń. Wśród nich znajdują się również wydarzenia cykliczne, które już na stałe wpisały się
w kalendarze spotkań branżowych.
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu staliśmy się wiodącym organizatorem Forum, Konferencji, Seminariów, Szkoleń i Warsztatów zarówno otwartych jak i zamkniętych dla szeroko pojętego sektora energetycznego.
ENGIE Services jest wiodącym partnerem w sektorze usług Facility Management Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i ciągłemu rozwojowi posiadamy umiejętność świeżego spojrzenia na dzisiejsze wyzwania i dostosowania naszej organizacji do potrzeb naszych Klientów. Wykorzystując nasze zasoby, wiedzę i umiejętności, mamy na celu wspieranie podnoszenia bezpieczeństwa, rozwoju i sprawnego funkcjonowania organizacji naszych Klientów i Społeczności, którym służymy. Dostarczamy zintegrowane rozwiązania obejmujące usługi dla obiektów oraz efektywność energetyczną poprzez strategię opartą na innowacjach i nowych technologiach cyfrowych.
Jesteśmy partnerem w zarządzaniu i gospodarowaniu energią
ista Polska jest częścią międzynarodowej firmy ista International, będącej jednym ze światowych liderów w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ciepła, wody oraz innych mediów. Pomagamy zarówno zarządcom, jak i mieszkańcom w racjonalnym gospodarowaniu energią cieplną i wodą.
Dzięki naszym rozwiązaniom i dostępie do informacji mieszkańcy otrzymują możliwość kontroli poziomu zużycia poszczególnych mediów, a zarządcy mogą zwiększyć oszczędności w całym administrowanym budynku. Działamy w 24 krajach, w tym na terenie: Chin, Rosji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a także na większości rynków europejskich.
Dokładność i precyzja pomiarów są możliwe dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii modułów radiowych, które obejmują:
Apleona HSG świadczy kompleksowe usługi zintegrowanego Facility Management. Firma wspiera technicznie i infrastrukturalnie obiekty biurowe, przemysłowe, logistyczne, centra handlowe i inne na terenie całego kraju. Apleona HSG obsługuje obiekty certyfikowane wg LEED oraz BREAM, jak również zapewnia usługi dodatkowe wspomagające procesy produkcji i zarządzania: construction management, programy do zarządzania energią, bezpieczeństwem pracy oraz CAFM. Firma posiada certyfikaty ISO 9001, 14001, 18001.
Minimax jest jedną z największych firm na świecie oferującą systemy ochrony przeciwpożarowej. Systemy przeciwpożarowe to złożone systemy bezpieczeństwa, które muszą być absolutnie niezawodne w nagłych wypadkach. Regularna konserwacja i naprawy są warunkiem zapewnienia nie tylko funkcjonowania instalacji, ale także ochrony ubezpieczeniowej obiektu. Serwis Minimax Polska zapewnia profesjonalną obsługę w zakresie konserwacji rocznych, przeglądów okresowych oraz modernizacji instalacji i urządzeń. Prowadzimy również szkolenia z obsługi instalacji przeciwpożarowych w obiekcie klienta oraz na specjalnie zaprojektowanej mobilnej platformie demo. W Minimax dbamy o wysokie standardy jakości, innowacyjne rozwiązania i indywidualne podejście w obsłudze klienta. Działamy w atmosferze odpowiedzialności i bliskiej współpracy.
Oferujemy projektowanie, wykonawstwo oraz serwis systemów ppoż. dla obiektów handlowych, biurowych, centrów logistycznych, zakładów przemysłowych, elektrowni. Oferujemy instalacje w standardzie wymaganym przez inwestora, wg. uzgodnień z ubezpieczycielem i rzeczoznawcą ppoż.: VdS, NFPA, FM Global oraz Polskimi i Europejskimi Normami.
Advicero świadczy kompleksowe usługi w zakresie doradztwa podatkowego i outsourcingu księgowego.
Poprzez współpracujące podmioty oferujemy też doradztwo prawne oraz audyt.
Działamy na rynku usług doradczych od 2012 r. Obsługujemy zagraniczne i polskie podmioty prowadzące działalność w Polsce. Doradzamy poprzez zespół doświadczonych specjalistów, z wieloletnim praktycznym doświadczeniem i gruntowną znajomością rynku.
W roku 2015 Advicero uzyskała pierwsze miejsce w rankingu Firm Doradztwa Podatkowego, organizowanym przez redakcję dziennika „Rzeczypospolitej”, w kategorii Największy przyrost przychodów 2014/2013.
Advicero jest częścią globalnej sieci NEXIA International, jednej z 10 największych sieci audytorskich i konsultingowych na świecie. Poprzez sieć biur NEXIA oferujemy wsparcie dla naszych Klientów również poza granicami Polski.
Misją FM Solutions jest wyznaczanie najwyższych standardów w obsłudze technicznej nieruchomości poprzez zagwarantowanie wysokiego poziomu usług wykonywanych przez wykwalifikowany personel oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań serwisowych i informatycznych.
Oferowane przez FM Solutions usługi mają charakter kompleksowy. Projektujemy, wykonujemy i serwisujemy instalacje budowlane w budownictwie mieszkaniowym oraz przemysłowym. Kompleksowo realizujemy instalacje klimatyzacji, wentylacji, przeciwpożarowe, wodno-kanalizacyjne, niskoprądowe, elektroinstalacje, automatyki budynkowej a także telewizji przemysłowej. Ponadto wykonujemy usługi związane z utrzymaniem czystości w budynkach oraz w ich otoczeniu a także przeglądy budowlane. Szereg usług które proponujemy naszym klientom stanowi kompleksową ofertę obsługi technicznej nieruchomości.
Avestus Real Estate to wiodący deweloper, doradca oraz inwestor w sektorze nieruchomości
w Polsce i Europie Środkowej, obecny na rynku od ponad 20 lat. Firma prowadzi projekty w Czechach, Polsce oraz na Węgrzech i Słowacji, gdzie realizuje inwestycje biurowe, handlowe, wielofunkcyjne oraz mieszkaniowe. W regionie Europy Środkowo- Wschodniej posiada około 2 mln mkw. powierzchni komercyjnej w fazie rozwoju, zarządzania lub doradztwa leasingowego.
Avestus Real Estate jest znany w Polsce z realizacji m.in. tak prestiżowych projektów biurowych, jak warszawski International Business Center, budynek F w kompleksie Wiśniowy Business Park, Warsaw Financial Center, czy park biurowy Enterprise Park w Krakowie. Avestus Real Estate jest aktywnie zaangażowany we wszystkie aspekty procesu deweloperskiego, w tym kształtowanie struktury, opracowywanie strategii, finansowanie, rozwój oraz zarządzanie portfelem różnego rodzaju aktywów nieruchomościowych. Obecnie w Polsce realizuje projekt Imagine przy ul. Piłsudskiego w Łodzi.
Gegenbauer Polska Sp. z o.o. jest spółką córką Grupy Przedsiębiorstw Gegenbauer specjalizującej się w usługach Facility Management na terenie Niemiec.
Centrala spółki mieści się w Krakowie, a sieć obsługiwanych obiektów rozsiana jest po całym kraju. Nasze usługi kierujemy do właścicieli oraz zarządców nieruchomości na terenie całej Polski.
Przedmiotem naszej działalności w Polsce są usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami (Facility Management), czyli zarządzanie funkcjami technicznymi, infrastrukturalnymi i ekonomicznymi nieruchomości:
Usługi realizujemy w oparciu o blisko 90-letnią tradycję; dlatego też, dzięki odpowiedniemu przygotowaniu merytorycznemu i wieloletniemu doświadczeniu praktycznemu, jesteśmy gotowi sprostać każdym wyzwaniom oraz zapewnić usługę nakierowaną na indywidualne oczekiwania Klientów.
Wśród oferowanych przez nas usług szczególne miejsce zajmują:
SUPREMIS, Złoty Partner SAP to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
Firma jest laureatem wielu branżowych i prestiżowych nagród. W 2016 roku SAP Polska nagrodził‚ najlepsze wdrożenia systemów SAP oraz innowacyjne rozwiązania IT. Nagrodę otrzymała Grupa Capital Park, który jest aktywnym inwestorem oraz deweloperem działającym na polskim rynku nieruchomości. W 2016 roku SUPREMIS został‚ Partnerem Roku SAP Business One w regionie CEE, a także najlepszych partnerem SAP Business One Cloud.
SUPREMIS jest dostawcą systemu do zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Kompleksowe rozwiązanie Property Management dla SAP Business One pozwala zarządzać całym biznesem w jednym miejscu, począwszy od ewidencji najemców, dostawców, ewidencji stanu posiadania (gruntów, budynków, pomieszczeń) do szczegółowych warunków umów najmu i towarzyszącym im zabezpieczeniom finansowym. Z systemu korzysta wiele innych firm z branży, wśród których znajdują się m.in. Carrefour Polska, Grupa BUMA, Globe Trade Center, London Cambridge Properties, Cushman & Wakefield, Pl.2012+ operator PGE Narodowy
KiDS&Co. jest ogólnopolską siecią nowoczesnych, anglojęzycznych przedszkoli i żłobków przybiurowcowych i firmowych. Swoją działalność od 12 lat rozwija we współpracy z najlepszymi developerami i Klientami korporacyjnymi. KiDS&Co. całkowicie wyręcza pracodawcę na każdym etapie prac nad otwarciem placówki: przygotowuje koncepcję architektoniczną lokalu, nadzoruje prace wykończeniowe, a następnie przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za zarządzanie przedszkolem. Stworzony przez KiDS&Co. rzetelny biznesplan otwarcia i funkcjonowania placówki, uwzględniający indywidualne potrzeby Klienta oraz możliwości lokalowe, obejmuje rekomendację najbardziej efektywnego modelu finansowania, w tym pozyskania funduszy ze środków unijnych oraz rządowych placówek terenowych. Dzięki temu Klient ma gwarancję optymalizacji kosztów oraz stabilności inwestycji.
Misją oraz podstawowym zadaniem Stowarzyszenia REIT Polska jest inicjowanie i wspieranie – przy wykorzystaniu w jak najlepszej wierze naszych członków, ich wiedzy i doświadczenia – wszelkich działań prowadzących do stworzenia ram prawnych dla podmiotów działających w formule REIT, a także popularyzacji tego typu rozwiązań wśród polskich obywateli i instytucji.
NOLTA Career Experts specjalizuje się w zakresie doradztwa personalnego połączonego z elementami coachingu i mentoringu.
NOLTA CE jest ekspertem od rynku nieruchomości – firmę tworzą osoby od lat związane z nieruchomościami oraz doradztwem transakcyjnym.
NOLTA CE działa w Polsce i wybranych krajach Europy Centralnej. Specjalizuje się w rekrutacji pracowników dla branż sektora nieruchomości oraz działów sprzedaży innych branż. Rekrutuje pracowników wyższego szczebla, managerów, specjalistów oraz pracowników zespołów wsparcia operacyjnego.
Wśród Klientów są zarówno pracodawcy, jak i pracownicy, a celem firmy jest optymalne dopasowanie ich wzajemnych oczekiwań i możliwości, w zależności od identyfikowanych potrzeb.
Serwis internetowy Tereny Inwestycyjne Info kierujemy do inwestorów, którzy szukają atrakcyjnych gruntów pod inwestycje, przedsiębiorców, samorządów i stref ekonomicznych, które dysponują terenami inwestycyjnymi.
Serwis Tereny Inwestycyjne Info pełni rolę platformy komunikacyjnej. Użytkownicy mają tu dostęp do aktualnych wiadomości ze świata biznesu, terminarza najważniejszych konferencji, targów i seminariów, wywiadów z ludźmi polityki i biznesu, porad eksperckich a także ciekawych artykułów na temat partnerstwa publiczno-prywatnego, ekoinwestycji czy realizowanych w Polsce projektów inwestycyjnych. Całości dopełnia galeria zdjęć dokumentujących istotne wydarzenia ze świata biznesu.
Serwis Tereny Inwestycyjne Info zawiera najważniejsze informacje o regionach, specjalnych strefach ekonomicznych, dostępnych dla przedsiębiorców dotacjach unijnych, sposobach finansowania inwestycji oraz ulgach i przywilejach.
Funkcjonalnym narzędziem dla inwestorów i oferentów jest wyszukiwarka ogłoszeń – baza przeznaczonych na sprzedaż gruntów inwestycyjnych.
Warsaw Spire – 38 piętro
Plac Europejski, Warszawa
Warsaw Spire to idealne miejsce dla biznesu. Tętniący energią symbol nowoczesnej Warszawy. Wyjątkowe połączenie nowoczesnych technologii, komfortu pracy, dbałości o środowisko i stworzonej dla mieszkańców Warszawy przestrzeni publicznej. Musisz tu być.
Dyrektor Zarządzający
powermeetings.eu
tel.: +48 22 740 67 80
kom.: +48 603 386 917
faks: +48 22 672 95 89
e-mail: Renata.Kaluzna@powermeetings.eu
Project Manager
powermeetings.eu
tel.: +48 22 740 67 80
kom.: +48 508 921 590
faks: +48 22 672 95 89
e-mail: Malgorzata.Koperek@powermeetings.eu
Project Manager
powermeetings.eu
tel.: +48 22 740 67 80
faks: +48 22 672 95 89
e-mail: Ewelina.Zajaczkowska@powermeetings.eu
Specjalista ds. sprzedaży
powermeetings.eu
tel.: +48 22 740 67 80
faks: +48 22 672 95 89
e-mail: Ewelina.Nowakowska@powermeetings.eu