Data dodania: 20/09/2016

Carrefour Polska rusza z modernizacją i przebudową Metropolitan Outlet w Bydgoszczy. Inwestor otrzymał właśnie pozwolenie na przeprowadzenie prac. Projekt obiektu powstał w pracowni architektonicznej SpaceArchitects.

Pozwolenie na budowę dla Metropolitan Outlet wydał Urząd Miasta Bydgoszczy. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która zostanie połączona z kompleksowo zmodernizowanym hipermarketem Carrefour. Pierwsze centrum outlet w regionie powstanie przy Alejach Jana Pawła II. Realizacja projektu odbywa się zgodnie z harmonogramem.

- Podczas procesu uzyskiwania pozwolenia na budowę współpraca z miastem była rzeczowa i profesjonalna. Jestem zadowolony z finalnego efektu pracy całego naszego zespołu, zwieńczonej pozytywną decyzją urzędu – mówi Filip Gołębiowski, Managing Partner z pracowni architektonicznej SpaceArchitects. – Gotowy obiekt będzie stanowić architektonicznie spójną całość. Nowoczesne wnętrza charakteryzować będzie stonowana elegancja, wielkomiejskość, przestrzenność pasaży rozświetlonych światłem dziennym przez potężne świetliki, a także elegancka i funkcjonalna mała architektura. Chcielibyśmy, aby nowo zaprojektowane wnętrza sprzyjały komfortowi robienia zakupów. Klient centrum ma czerpać przyjemność z przebywania w tych przestrzeniach. Jestem pewien, że Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zapewni te doznania na unikalną skalę – dodaje Filip Gołębiowski.

Dotychczasowy obiekt przejdzie gruntowną przebudowę. Po zakończeniu inwestycji powstanie wysokiej jakości przestrzeń handlowa o powierzchni 17 000 mkw. z ofertą ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych i wyposażenia wnętrz. Ofertę centrum uzupełni strefa restauracyjna, punkty usługowe, klub fitness oraz plac zabaw dla dzieci. Zostanie ono połączone z funkcjonującym w nowej odsłonie hipermarketem Carrefour o powierzchni 5 000 mkw. oraz stacją paliw.

– Przebudowa dotychczasowego obiektu oznacza nową wartość dla klientów, wielką zmianę na lepsze. Powstanie bardzo nowoczesne centrum outletowe, gwarantujące wysoką jakość handlu. Nie tylko zapewni większy i urozmaicony asortyment znanych marek, szczególnie odzieżowych i sportowych, ale również wzbogaci istniejącą już ofertę w mieście. Zależy nam na stworzeniu przestrzeni dobrze działającej biznesowo oraz przyciągnięciu rozpoznawalnych marek, dla których warto będzie przyjechać do centrum nawet z najbardziej odległych rejonów miasta czy województwa. Jestem przekonany, że Metropolitan Outlet w Bydgoszczy wraz z naszym hipermarketem Carrefour stanie się obiektem wyróżniającym się w całym regionie – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma Neinver wraz JLL. Neinver będzie odpowiedzialny również za zarządzanie powstającym centrum outlet. Ponad 70 procent powierzchni Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zostało już zarezerwowane przez przyszłych najemców. Aktualnie prowadzone są zaawansowane negocjacje umów.