Data dodania: 04/07/2014

400 umów sprzedaży mieszkań i lokali usługowych zawarła w I półroczu Grupa Marvipol. To najlepszy wynik w dotychczasowej historii spółki, niemal o 100 proc. wyższy od osiągniętego w I półroczu rekordowego 2013 roku. Motorem napędowym sprzedaży Grupy jest jej najnowsza inwestycja – Central Park Ursynów.

W ciągu niespełna sześciu miesięcy od wprowadzenia inwestycji Central Park Ursynów do sprzedaży Grupa Marvipol podpisała 232 umowy sprzedaży lokali mieszkalnych i usługowych, połowę z powstających w ramach pierwszego etapu inwestycji.

- Jesteśmy usatysfakcjonowani osiągniętym w I półroczu wynikiem sprzedaży. Cieszy nas nie tylko rosnący wolumen, ale i konsekwentnie coraz atrakcyjniejsze średnie ceny transakcyjne. Zgodnie z przyjętym na 2014 r. planem chcemy zamknąć rok z rekordowym wynikiem co najmniej 650 zakontraktowanych mieszkań i lokali użytkowych, osiągając satysfakcjonującą marżę. Wyniki osiągnięte w minionym półroczu już dziś pozwalają nam sądzić, że zakładany cel sprzedażowy zostanie osiągnięty z nawiązką, w związku z powyższym w drugim półroczu będziemy koncentrować się przede wszystkim na osiągnięciu optymalnej zyskowności sprzedaży – informuje Mariusz Książek, prezes Marvipol.

W II kwartale br. Grupa Marvipol zawarła umowy sprzedaży 136 lokali, wobec 94 lokali zakontraktowanych w II kwartale 2013 r. To najlepszy wynik w dotychczasowej historii Grupy Marvipol. – Wynik osiągnięty w minionym kwartale jest zgodny z przyjętym na 2014 r. planem. Wobec wydłużającego się procesu zakupu gruntów pod nowe inwestycje nie forsujemy sprzedaży, jako priorytet traktując jej rentowność. Osiągane w II kwartale ceny transakcyjne są nawet o 5-10 proc. wyższe od cen z umów sprzedaży porównywalnych lokali zawieranych w I kwartale br. Zakładamy, że w drugiej połowie roku trend ten będzie kontynuowany – analizuje Jacek Bielecki, dyrektor ds. jakości Marvipol.