Data dodania: 01/07/2013

Spółka Atal zamyka pierwsze półrocze z imponującym wynikiem sprzedaży. Od stycznia do czerwca br. Spółka sprzedała blisko 500 mieszkań, odnotowując 171 proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. W czerwcu podpisano także 134 umowy rezerwacyjne, co prognozuje dobre wyniki sprzedaży w wakacje.

Sprzedaż w firmie Atal utrzymuje tendencję wzrostową. W czerwcu deweloper sprzedał łącznie 120 mieszkań i zamknął półrocze z 493 sfinalizowanymi umowami. Od stycznia do czerwca br. najwięcej, bo aż 247 transakcji zawarto w Krakowie. Nie zwolniła sprzedaż również we Wrocławiu, gdzie podpisano 79 umów oraz w Łodzi, gdzie nabywców znalazły 73 mieszkania. Ponadto sprzedano 56 lokali w Warszawie i 38 w Katowicach.

- Zainteresowanie klientów naszymi inwestycjami w ostatnich miesiącach nie słabło, a wręcz przeciwnie odnotowujemy stały wzrost sprzedaży. Wiele wskazuje na to, że tendencja wzrostowa utrzyma się – komentuje Zbigniew Juroszek, prezes Atal. - Nasza firma bardzo prężnie się rozwija i poszerza swoja ofertę. W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy na rynek kilka inwestycji o zróżnicowanej ofercie. Planujemy ciągły rozwój naszej działalności i kolejne realizacje w największych miastach Polski. Ponadto uzupełniamy nasz bank ziemi o nowe grunty na najbardziej perspektywicznych rynkach – dodaje Juroszek.

W pierwszym półroczu 2013 roku Atal rozszerzył ofertę o cztery inwestycje, w ramach których powstanie łącznie 538 mieszkań i 22 domy. W Krakowie ruszyła realizacja projektu Bronowice Residence 3B. Wiosną br. spółka rozpoczęła także budowę inwestycji Dyrekcyjna 33 w centrum Wrocławia. Również w tym mieście ruszył już czwarty etap popularnego osiedla domów - Ville Murano. Natomiast w Łodzi deweloper proponuje nowości w ofercie w ramach projektu Nowe Polesie 3B.

Na rynku widoczna jest konkurencja między deweloperami spowodowana dużą podażą mieszkań. Firmom zależy na jak najszybszej sprzedaży mieszkań, które stojąc generują koszty. Wakacje są dobrym momentem na zakup mieszkania, bo właśnie w tym okresie popyt jest nieco niższy i deweloperzy zachęcają do zakupów ciekawymi promocjami. Starają się na bieżąco identyfikować potrzeby nabywców i dopasowywać ofertę promocyjną do ich oczekiwań i aktualnych trendów rynkowych.

- W okresie wakacyjnym zaproponujemy promocje, które cieszą się największym zainteresowaniem Klientów. Będą to bony zakupowe w wysokości od 2,5 tys. do 8 tys. zł do wykorzystania w Leroy Merlin lub MS Meble, a także komórki lokatorskie czy wykończenie tarasów gratis oraz promocyjne ceny miejsc postojowych. W ramach inwestycji Atal Marina w Warszawie będziemy w wybranych mieszkaniach oferować wykończenie standard gratis, a na Osiedlach Ligota Park w Katowicach i Zielony Żabiniec w Krakowie zaproponujemy promocyjne ceny miejsc garażowych, natomiast na Lindego Park w Krakowie komórki lokatorskie gratis – mówi Ewelina Juroszek, dyrektor ds. sprzedaży Atal.