Data dodania: 08/04/2014

Grupa Kapitałowa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży za I kwartał 2014 r. W tym okresie zrealizowano przedsprzedaż na poziomie 100 umów netto, czyli o blisko 60 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. W marcu br. Grupa podpisała 32 umowy netto.

Biorąc pod uwagę rezygnacje klientów, Grupa Inpro w I kwartale br. podpisała 100 umów przedwstępnych netto i tym samym osiągnęła sprzedaż wyższą o prawie 60 proc. niż w tym samym kwartale ubiegłego roku, w którym podpisała 63 umowy netto. Dobrą sprzedaż uzyskała również spółka Inpro podpisując 80 umów netto, czyli o 38 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 roku. Grupa Inpro w samym marcu br. podpisała 32 umowy netto, to jest o 23 proc. więcej niż w marcu 2013 roku, w tym wynik 26 umów netto osiągnęła Spółka Inpro.

Narastająco przez pierwsze 3 miesiące 2013 roku Grupa Inpro przekazała klientom łącznie 109 mieszkań, tj. o 30 proc. mniej, niż przez pierwsze 3 miesiące roku poprzedniego. Spowodowane jest to mniejszą liczbą ukończonych inwestycji.