Data dodania: 15/09/2014

Krakowska firma Gemini Holding podpisała umowę dotyczącą pośrednictwa w zakresie wynajmu powierzchni handlowej najnowszego projektu spółki Gemini Park Tychy z CBRE - międzynarodową firmą świadcząca usługi doradcze na rynku nieruchomości.

Gemini Park Tychy to trzecia inwestycja Gemini Holding. Dzięki szerokiej ofercie handlowej i obszarze oddziaływania obejmującym ok. 2,5 mln osób, będzie jednym z największych kompleksów handlowych na Górnym Śląsku.

Nowe Centrum Handlowe Gemini Park będzie zlokalizowane w jednym z większych miast aglomeracji śląskiej, w odległości ok. 3,5 km od ścisłego centrum ponad 100-tysięcznych Tychów, a także w bliskim sąsiedztwie takich miast jak Gliwice, Katowice, Dąbrowa Górnicza czy Mysłowice. Obiekt liczący ok. 32 tys. mkw. GLA położony będzie przy ul. Beskidzkiej – jednej z kluczowych arterii komunikacyjnych miasta. Rozpoczęcie budowy Centrum Handlowego Gemini Park Tychy planowane jest na początek przyszłego roku, zaś otwarcie obiektu – na wiosnę 2016 roku.

Za wynajem powierzchni komercyjnych w obiekcie będzie odpowiadać firma CBRE. Łącznie do zagospodarowania jest ok. 32 tys. mkw.

– Komercjalizację naszego nowego projektu – Gemini Park Tychy – powierzyliśmy firmie CBRE. Uważamy, że jest to doświadczony partner na rynku nieruchomości komercyjnych i mamy do niego pełne zaufanie – mówi Rafał Sonik, Prezes Zarządu Gemini Holding. – Jesteśmy przekonani, że nasz nowy obiekt odniesie sukces komercyjny i szybko zapełni się prestiżowymi najemcami. Tychy są bowiem doskonałą lokalizacją dla nowoczesnego handlu: to miejsce o wysokim potencjale nabywczym, z niską stopą bezrobocia, ale zarazem z niewielkim nasyceniem powierzchnią centrów handlowych – dodaje Sonik.

- Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy przy komercjalizacji Gemini Park Tychy. Naszym celem jest, by to centrum stało się głównym miejscem zakupów i spotkań mieszkańców Tychów i okolic. Jesteśmy przekonani, że poprzez dobór odpowiedniej strategii najmu oraz miksu najemców, projekt odniesie sukces komercyjny i przyciągnie rzeszę stałych klientów - mówi Beata Kokeli, Senior Director działu powierzchni handlowych w CBRE.